FAQ
Herunder finder du en liste over de mest stillede spørgsmål - som måske også besvarer dit
En vare eller størrelse er udsolgt – kommer den på lager igen?
MoreShop er koblet direkte til vores lagersystem, hvilket betyder, at alle de varer, du ser på hjemmesiden, er på lager. Hvis en vare er fjernet fra hjemmesiden, er den udsolgt fra lageret eller udgået af sortimentet. Dog kan en vare være midlertidigt udsolgt og komme på lager igen inden længe. Vi tager forbehold for udsolgte varer og fejl i lagerbeholdningen.
Jeg kan kun indtaste et begrænset antal varer i kurven. Hvorfor?
Det er kun muligt at lægge det antal varer i kurven, som vi har på lager.
Jeg har fået en sms/og eller mail, men ikke en pakke – hvad skal jeg gøre?
Hvis du har fået en sms om, at din pakke er blevet leveret enten i din postkasse eller på dit dørhåndtag til dit private hjem, men du ikke kan finde pakken, så kontakt DAO365 på telefon 72 33 08 50. Du kan eventuelt svare på den sms, som du har modtaget fra DAO365 – så skal vi nok vende tilbage hurtigst muligt.
Er priserne på MoreShop inklusive moms?
Ja, alle priser på MoreShop er inklusive moms.
Hvad koster fragten?
Der lægges fragtomkostninger på alle bestillinger afhængig af pakkens vægt. Mindste fragtpris er 39 kroner. I kassen kan du se, hvad det koster at sende netop din bestilling. Køber du for mere end 499 kr., er fragten gratis.
Sådan handler du
1. Når du har fundet en vare, du vil købe, vælger du variant og antal. Klik på ’Tilføj til kurv’. Varen lægges nu i din indkøbskurv.
2. Når du er færdig med at handle, klikker du på ’Gå til kassen’.
Hvordan bruger jeg en rabatkode?
Hvis du har en rabatkode, aktiverer du den i kassen. Indtast koden øverst, når du afslutter handlen i kassen. Klik på ’Aktiver rabatkode’. Du kan kun bruge én rabatkode for hvert køb, og rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud på hjemmesiden.
Kan en virksomhed handle på MoreShop?
Virksomheder er meget velkomne til at handle hos MoreShop. Vi tilbyder dog ingen virksomhedsspecifikke betalingsmetoder.
Kan man handle fra et andet land?
På nuværende tidspunkt leverer MoreShop udelukkende til danske adresser. I øjeblikket kan vi desværre ikke levere til lande uden for Danmark, men vi håber, at vi kommer til det i fremtiden.
Hvem må handle i jeres netbutik?
Alle i Danmark, som har lyst, må handle i MoreShop! For at få de særlige fordelspriser skal du have et aktivt abonnement på et af Bonnier Publications’ magasiner. Du kan købe alle magasinernes varer til rabatpris, uanset hvilket magasin du abonnerer på. Bemærk, at du skal være fyldt 18 år for at bestille. Vi sender kun varer inden for Danmarks grænser.
Kan jeg afbestille eller ændre min ordre?
Du kan desværre ikke ændre i en afgivet ordre.
Hvornår får jeg en ordrebekræftelse?
Vi sender en ordrebekræftelse til din mail, når du har afgivet din bestilling.
Jeg har ikke modtaget min pakke inden for 8 arbejdsdage, hvad gør jeg?
Kontakt vores kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.dk
Der mangler en vare i min pakke, hvad gør jeg?
Hvis der mangler en vare i din pakke, beder vi dig kontakte vores kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.dk, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 1-2 arbejdsdage.
Hvem leverer varerne, og hvor?
Varerne sendes med DAO og bliver leveret til din hjemme adresse eller en selvvalgt pakkeshop.
Kan jeg hente de varer, jeg har købt, hos jer?
Det er desværre ikke muligt at afhente varer direkte hos os.
Hvor længe har jeg fortrydelsesret?
Vi vil gerne have, at du er helt tilfreds med dine nye varer fra MoreShop og tilbyder dig 30 dages returret fra modtagelsen af din bestilling (gælder ikke intime beklædningsgenstande og kosmetik). Du kan vælge at returnere hele eller dele af din bestilling, men du skal selv betale returportoen. Af hygiejnenæssige årsager gælder fortrydelsesretten ikke intime beklædningsgenstande (bodies, trusser og badedragter) eller kosmetik.
Hvordan returnerer jeg en vare, hvis jeg fortryder?
De varer, du sender retur, skal være i samme stand som ved modtagelsen og må ikke være beskadiget, ændret eller brugt ud over prøvning af varen. Eventuelle etiketter må ikke fjernes, og medfølgende emballage skal sendes retur. Husk at vedlæg en kopi af din ordrebekræftelse i retur forsendelsen.
Hvad gør jeg, hvis min vare er i stykker eller beskadiget?
Ved defekte eller transportskadede varer henholder Bonnier Publications sig til den gældende internationale forbrugerlovgivning. Hvis pakken og/eller indholdet er beskadiget ved modtagelsen, anbefaler vi, at du straks kontakter vores kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.dk, så hjælper vi dig så godt, vi kan med reklamation af en fejlbehæftet vare eller en transportskade.
Hvornår får jeg mine penge tilbage?
Vi refunderer dine penge, så snart vi har modtaget og godkendt din retur eller senest inden for 10 dage.
Jeg vil gerne fortryde købet af en vare, jeg har modtaget. Får jeg fragtomkostningerne tilbage, når jeg returnerer en vare?
Hvis du vil returnere en vare, må du selv betale fragtomkostningerne ved returneringen.
Jeg er abonnent, hvor logger jeg ind?
Log ind øverst på siden med dit gyldige abonnementsnummer og postnummer.
Kan jeg blokere cookies?
Du kan når som helst blokere cookies i sikkerhedsindstillingerne i din browser. Hvordan du blokerer cookies afhænger af, hvilken browser du bruger.
Hvad er en cookie?
En cookie kan beskrives som en lille tekstfil, der gemmes på din computer, når du besøger visse websider. Cookies kan bruges til at følge dine bevægelser på en webside. MoreShop bruger cookies til at gemme besøgsstatistik, men også til at forbedre websidens anvendelighed og gøre det lettere for dig at være kunde.